کتاب سیاستگذاری رسانه ای
سلام کتاب "سیاستگذاری رسانهای" مستفاد از رساله دکترای اینجانب تحت عنوان "طراحی مدل سیاستگذاری رسانهای سازمان تامین اجتماعی" منتشر گردید. شایان ذکر اینکه مطالعات و پژوهشهای مربوط به رساله یاد شده، بدون پشتیبانی و یا حمایت مالی و... سازمان تامین اجتماعی و توابع آن انجام گردیده و انتشار کتاب نیز به تعداد محدود و با هزینه شخصی صورت پذیرفته است. موضوع سیاستگذاری رسانهای از مباحث مغفول در سیاستگذاری عمومی و خط مشی گذاری دولتی بوده و اندک مطالعات انجام شده و کتب منتشره در این زمینه، یا بر طراحی مدل سیاستگذاری رسانهای برای دولتها و حاکمیتها و یا بر طراحی مدل سیاستگذاری رسانهای برای سازمانهای رسانهای متمرکز میباشد و این اثر با تمرکز بر طراحی مدل سیاستگذاری رسانهای برای یک سازمان خدمات رسان غیر رسانهای، از منظری متفاوت به این موضوع پرداخته است. رجاء واثق دارد تا انتشار این اثر به بسط و تعمیم گفتمان تامین اجتماعی و توسعه و تعالی سازمان تامین اجتماعی کمک نماید. ایدون باد. علی حیدری.لینک خرید اینترنتی کتاب در زیر است:
https://www.digikala.com/product/dkp-9082803/
دیباچه